Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
21. maj 2019 - 10:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Lille program til at ændre skrifttyper. (FaceBook og andre steder)

Hej og god Tirsdag !

Jeg fik engang anbefalet et lille program - Her hos Eksperten -

Fordi jeg spurgte om det ....

Et lille program, der kunne ændre skrifttyper i Face Book og andre steder -
Altså man kunne bruge egne sjove og mærkelige skrifter -
Sætte dem ind i FB.
*
Jeg har helt glemt hvad dette program hed.
*
Men der er en af mine FB venner, der har spurgt om, man kan gøre det ?
Ændre nogle af skrifterne.
*
Jeg husker ikke om den også kunne skrive fed og kursiv ?
*
Det var hun også ude efter at vide. Om man kunne.
*
Venlig Hilsen Jørn *
Avatar billede michael_stim Ekspert
21. maj 2019 - 11:51 #1
Bare at kigge dine gamle spörgsmål igennem.
Avatar billede Mikael Ekspert
21. maj 2019 - 13:13 #2
En simpel søgning på google fortæller, at du (som foreslået i #1) oprettede samme spørgsmål den "04. marts 2017 - 06:08". Og fik svar den gang. ;) ;)
Avatar billede Mikael Ekspert
21. maj 2019 - 13:15 #3
Nu er jeg et venligt menneske Jørn.. Så !! ;)
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1015993
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
21. maj 2019 - 13:48 #4
Ja men : T____A_____K Mikael - Jeg havde glemt det ! Eller havde jeg ikke spurgt ! - Har du det bedre nu ? - Når du, atter engang. Har fortalt mig, at jeg selv kan Google. ????? Hvilket jo er rigtigt - Men føler du dig bedre tilfreds tilfreds ? Er du et bedre menneske ?_____________________Any How __________Tak !
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
21. maj 2019 - 13:50 #5
Tak til Mickael & Mikael - For noget. Jeg selv burde have fundet .... TOTAL : Tak
Avatar billede michael_stim Ekspert
21. maj 2019 - 14:04 #6
#4
Hvorfor skulle jeg föle mig som et bedre menneske??? Men du må jo syndes at din tid er mere värd end andres, da du vil have andre til at google/söge på alle mulige ting for dig.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
21. maj 2019 - 14:20 #7
Michael - Det var nu ikke dig (Selv om du før har irettesat mig (mener jeg) - for ikke selv at google. Det var nok mere til Mikael . Der også "er efter mig" - for ikke selv at Google. - I har vel begge ret. - Troede bare, at nogle af jer, synes det var "Morsomt" at hjælpe. (Og det er bestemt ikke derfor jeg spørger "For at glæde nogen" - Jeg spurgte i dette tilfælde. Fordi jeg havde glemt det. Er det forbudt ? - Fortsat god Tirsdag. - Jeg gider ikke rigtig "Skændes" med folk her !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! + Jeg kender godt Google. Selv om man ikke skulle tro det . Slut. Over & Out !