Avatar billede michael.b Nybegynder
27. august 2001 - 21:25 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

E-mail formular!!!

HJÆLP MIG!

Jeg ved koden er et sted derude men jeg ved ikke hvor!!!

Jeg kunne ikke få hjælp på builder.dk men hvorfor ikke prøve eksperten??

Jeg søger en HTML-kode til en e-mailformular som indeholder muligheden at >>VEDHÆFTE BILLEDER/FILER<<

Jeg har set koden på en HP før...- men HVOR?????

Kan du hjælpe mig???

/Michael
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
27. august 2001 - 21:28 #1
Du skal over i ASP eller PHP - det kan ikke laves i normal HTML.
Avatar billede michael.b Nybegynder
27. august 2001 - 21:30 #2
fotograf: Jeg har altså set det i HTML!!!

Jeg så det på http://www.webtip.dk/html/formular/formular.html

Grunden til at jeg ved præcis denne adresse er at jeg tilføjede siden til Foretrukne!!

Men nu kan siden ikke åbnes!!!!

OBS: Jeg håber en eller anden kan, for hvis jeg for et godt svar ryger mange point til brugeren.....
Avatar billede michael.b Nybegynder
27. august 2001 - 21:35 #3
PLEEASEEEE HJÆLP MIG!
Avatar billede netsrac Nybegynder
27. august 2001 - 22:52 #4
<FORM ACTION=\"mailto:din@email.dk\" METHOD=\"post\">
<INPUT TYPE=\"file\" NAME=\"fil\">
<INPUT TYPE=\"submit\" VALUE=\"Send\">
</FORM>
Avatar billede michael.b Nybegynder
28. august 2001 - 18:55 #5
netsrac: Tak for svaret! Jeg har dog et lille \"problem; når man sender herfra bliver filen jo sendt som en e-mail! Dvs. at den jo bliver sendt fra ens e-mailprogram... HJvad kan man gøre ved det?
Avatar billede netsrac Nybegynder
28. august 2001 - 18:57 #6
Det kan man ikke komme udover medmindre man begiver sig ud i noget serverside som fotograf nævnte.
Avatar billede michael.b Nybegynder
28. august 2001 - 19:20 #7
O.k.! Det er svar nok! fotograf får lidt point og du får nogle flere!

Tak begge to!
Avatar billede michael.b Nybegynder
28. august 2001 - 19:21 #8
Men jeg vælger alligevel at give dig pointene!
Avatar billede jette1 Nybegynder
14. februar 2002 - 19:39 #9
Jeg kan se at nogen i dag er gået forgæves til WebTip via linket på denne side. Jeg vil derfor bare lige gøre opmærksom på at WebTip er konverteret til PHP. I skal derfor bare udskifte endelsen .html med .php I jeres links

http://www.webtip.dk/html/formular/formular.php

Med venlig hilsen
Jette
www.webtip.dk