Avatar billede Jørgen Andersen Seniormester
24. maj 2019 - 19:16 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Apple smartwatch serie1

Displayet er gået løs, men virker ok, hvad er den bedste måde at fastgøre det på?
Avatar billede claes57 Ekspert
25. maj 2019 - 07:35 #1
jeg ville slukke, og rense glas og kant - og så lidt silikone (som i meget lidt) langs kant, så det hæfter glas. Lad det tørre et døgn. Det er enkelt at fjerne, hvis det skal åbnes/repareres, og ætser ikke noget i skærm/glas.
Avatar billede Jørgen Andersen Seniormester
26. maj 2019 - 21:39 #2
Tak for svar claes57, jeg havde ikke noget silikone så jeg prøvede med noget lim som er beregnet til at lime skærmen fast på mobiltelefoner, det virkede, så jeg lukker hermed spørgsmålet.
Avatar billede Jørgen Andersen Seniormester
11. juni 2019 - 11:35 #3
Glasset på mit apple watch gik løs igen så jeg fik mistanke til at batteriet måske var svulmet op og skubbede på glasset, og ganske rigtigt, det var det der var årsagen, jeg bestiller et nyt batteri og prøver igen selvom Apple anslår levetiden til 3 år og mit er 3.5 år. Når jeg skal samle det igen vil jeg prøve med dobbeltklæbende tape, jeg tror ikke lim er sagen.