Avatar billede jarlja Forsker
25. maj 2019 - 14:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Søger et super nemt program til at huske adgangs koder.

Det er til en ældre person. Så efter jeg har sat det op, skal det bare kører. Ikke noget med at skrive en ny kode. 😁 Chrome dur ikke. Det skal bare gå automatisk, helst uden tryk her og der.

På forhånd mange tak 😀
Jarlja
Avatar billede jarlja Forsker
25. maj 2019 - 14:54 #1
Til Windows 10
Avatar billede supertekst Ekspert
25. maj 2019 - 16:29 #2
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2019 - 18:11 #3
Her er noget fra Tænk: https://taenk.dk/test-og-forbrugerliv/digitale-tjenester/password-manager-et-kodeord-til-det-hele
Men det nemmeste er et password, som man kan associere til. F.eks.

mneAojhes  = mit navn er Anders og jeg har en søn. Eller det kan være hvad som helt, man bygger sit password på. Bruger man helt tilfældige bogstaver eller tal, er der stor sandsynlighed for at glemme det.
Jeg gemmer vigtige ting i VeraCrypt. Kodeordet er på 26 enheder, og jeg kan altid huske det, selv om jeg er fyldt 80 år.
Avatar billede jarlja Forsker
26. maj 2019 - 09:32 #4
1000 tak 😃
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2019 - 12:22 #5
Velbekomme. 😁