Avatar billede Victor Nakskov Praktikant
26. maj 2019 - 17:53 Der er 2 kommentarer

Mit tastatur er mærkeligt

Nogen der kan hjælpe hver gang jeg trykker på en tast på mit keyboard kommer det tegn flere gange det gør den med alle tasterne ved ikke hvad jeg skal gøre
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2019 - 18:18 #1
Går ud fra, at det er en bærbar computer. Har du spildt noget ned i tastaturet?
Prøv at sætte et løst tastatur til, så du er sikker på, om det er her problemet ligger.
Avatar billede ErikHg Ekspert
26. maj 2019 - 19:05 #2
Eksempelvis cola og andre væsker er ikke den bedste kombination med et tastatur.
Er der tale om en stationær pc, så kan du skille dette ad, og rense det forsigtigt med lunkent vand med lidt opvaskemiddel i. Er der derimod tale om en bærbar så er det straks værre, for der skal hele tastaturet fjernes og sandsynligvis skiftes.