Avatar billede cbedb Mester
29. maj 2019 - 09:12 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Advarsel om internetsikkerhed

Kan nogen hjælpe med dette irriterende popup som kommer hele tiden.
Det er sket efter nulstilling af pc.
Windows 10 - Office 2019 - Hiper internet
Avatar billede cbedb Mester
29. maj 2019 - 09:15 #1
Glemte lige dette

Advarsel om internetsikkerhed
Den server du har forbindelse til bruger et sikkerhedscertifikat, der ikke kan bekræftes.
Hovednavnet er ikke korrekt
Avatar billede claes57 Ekspert
29. maj 2019 - 10:00 #2
test lige, om det er besøg på en bestemt side i browseren, der gør det
Avatar billede cbedb Mester
29. maj 2019 - 10:28 #3
Den kommer frem ved opstart. Og hele tiden mens jeg arbejder med andet
Avatar billede claes57 Ekspert
29. maj 2019 - 11:05 #4
<Ctrl><Shift><Esc> bringer joblisten frem - klik på fanebladet 'Start'
I overskrift-linjen, klik på 'Status' så alle aktiverede er samlet først
Deaktiver en, og se om problemet ophører - ellers aktiver den igen og videre til næste linje. Så har vi navnet på synderen, og må så se på, hvad der kan/skal gøres.
Det kan jo være, at synderen har en opdatering klar, som du bare mangler
Avatar billede claes57 Ekspert
29. maj 2019 - 11:08 #5
btw: du deaktiverer ved at højreklikke på en linje, og vælge 'deaktiver' den smutter så ned til de andre deaktiverede, så scroll derned når du på samme måde skal aktivere den igen. Den bliver så (smart nok) liggende dernede, så du let har styr på, hvilke programmer du manger at teste.
Avatar billede cbedb Mester
29. maj 2019 - 13:14 #6
Tak jeg prøver
Avatar billede cbedb Mester
29. maj 2019 - 17:51 #7
claes57
Jeg har deaktiveret alle og genstartet, men desværre det samme
Avatar billede KHN Guru
29. maj 2019 - 18:00 #8
Prøv at kør en tur med adwcleaner
Direkte download: https://downloads.malwarebytes.com/file/adwcleaner
Avatar billede cbedb Mester
29. maj 2019 - 18:43 #9
KHN Det er gjort uden held
Avatar billede claes57 Ekspert
29. maj 2019 - 20:06 #10
har du ting liggende i systembakken, som ikke var med på listen fra jobs?
Avatar billede cbedb Mester
29. maj 2019 - 21:37 #11
Nej
Avatar billede cbedb Mester
30. maj 2019 - 10:46 #12
Jeg har afinstalleret officepakke og lagt den ind igen og konfigureret Outlook igen, det hjalp