Avatar billede Lise Boel Praktikant
29. maj 2019 - 10:41 Der er 1 kommentar

Jeg skal lave en poster

Hej :-)

Jeg skal lave en poster med målene 228,6 x 106,68 cm.
Jeg har lavet den i power point, hvor jeg har sat målene til 142x66 cm.
Nu er spørgsmålet (måske er det meget dumt) Kan man printe det større og i så fald kommer det til at se underligt ud?

De bedste hilsner Lise
Avatar billede claes57 Ekspert
29. maj 2019 - 14:05 #1
det bliver uskarpt. Det bedste er at lave den i korrekt størrelse, og så lade printer-driver om at opdele den i flere ark, som så kan tapes sammen.