Avatar billede Hjælpmignubare Praktikant
01. juni 2019 - 22:23 Der er 3 kommentarer

min iphones billeder bliver de gemte?

Hej, jeg håber, at i kan hjælpe mig.
Jeg har en iphone 7 plus som lige er blevet afleveret til reparation, men ligenu har jeg en låne telefon.
Jeg havde sikkerhedskopieret alle mine ting på min telefon, men da jeg skulle få mine ting, til min låne telefon. kom alle tingene på min låne telefon, men det var kun mine billeder som ikke kom.
så kan det være at det er fordi billederne ikke er sikkerhedskopireret.
fordi når jeg har fået min iphone 7 plus tilbage er mine billeder så stadig beholdte.
fordi er virkelig itvivl da de ikke kom på min låne telefon.
Avatar billede INK Ekspert
02. juni 2019 - 09:21 #1
Du får jo det rigtige svar når du får telefonen tilbage.

Hvis du har sikkerhedskopieret dine fotos til iCloud er du ok. Det har du tilsyneladende ikke?
Hvis du har sikkerhedskopieret dine fotos til eksempelvis Google Fotos, One Drive, Dropbox eller anden tjeneste er du ok. Det har du måske ikke?
Hvis du har kopieret en komplet sikkerhedskopi til din pc/Mac, så kan du genfinde dine fotos der. Hvordan har du taget sikkerhedskopi? Virkede din telefon, så du kan nå at redde dine fotos inden reparatøren måske nulstiller?
Avatar billede claes57 Ekspert
02. juni 2019 - 10:15 #2
fra du vælger at kopiere filer til skyen, og til de rent faktisk er der, så går der tid. Hvis din tlf til rep ikke har haft forbindelse til wifi, og kopieringen er sat til ikke at bruge mobil-forbindelse, så venter den stadig på at komme hjem til et kendt wifi før den kopierer.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
02. juni 2019 - 12:25 #3
Hvis du logger på iCloud kan du med det samme se, om dine billeder synkroniseres ad den vej - det burde de umiddelbart.
Er de allerede her, er det "bare" et spørgsmål om tålmodighed, før de vender tilbage til telefonen igen.