04. juni 2019 - 20:25 Der er 2 kommentarer

Sikkerhedskopiering

Min IPhone har slået tyverisikring til så jeg blev nødt til at forbinde den til ITunes. Problemet er at jeg ikke har sikkerhedskopiering eller backup på mine billeder. Mobilen skulle eftersigende kun kunne åbnes ved at nulstille/gendanne den, men derved mister jeg jo så mine billeder.
Det skulle være umuligt umiddelbart, men er der nogen som alligevel måske ved noget eller kan hjælpe?

Vh Asta
Avatar billede claes57 Ekspert
05. juni 2019 - 06:29 #1
Hvis den er i 'Lost mode' så kan du slå det fra via iCloud.com jf Apple support:

Hvis du har et Apple Watch eller en iOS-enhed, kan du også følge trinnene nedenfor for at ændre de kontaktoplysninger, der vises på din mistede enhed, eller du kan slå funktionen Mistet fra.

Bemærk: Hvis nogen af dine kort blev suspenderet, da du satte enheden i funktionen Mistet (kredit- eller betalingskort til Apple Pay eller studiekort eller Express Transit-kort), vil du kunne bruge dem igen, når du slår funktionen Mistet fra og logger ind på iCloud igen.

Klik på Alle enheder, og vælg derefter den enhed, som har funktionen Mistet slået til.

Klik på Mistet, og gør derefter et af følgende:

Rediger oplysninger: Rediger oplysningerne, og klik derefter på OK.

Slå funktionen Mistet fra: Klik på Stop funktionen Mistet, og klik derefter på Stop funktionen Mistet igen.
Avatar billede gandrew Praktikant
07. august 2019 - 14:47 #2
Tak for indlægget. Jeg havde mistet min Iphone for nogle dage tilbage og havde samme spørgsmål til sikkerhedskopiering