Avatar billede Matti Novice
05. juni 2019 - 09:20 Der er 3 kommentarer

Har en pc til 14.000 men den lagger når jeg streamer og spiller fortnite plz hjælp :)

Har en pc til 14.000 med en gtx 1080 8gb og i7-7700k og den kan sagtens stream men for en måned siden så begyndte streamen at lag fuldkommen  sindsygt og mit spil røg ned fra 300 til 120 og nogen gange stod der 15-30 fps
i kan også gå ind og kigge på min twitch så i kan se hvordan det er: https://twitch.tv/MIPZI_
vis i har nogen tips så skriv endelig... Tak på forhånd :D
Avatar billede michael_stim Ekspert
05. juni 2019 - 09:48 #1
Jeg  havde nok först og fremmest kigget på nätverket. Router, kabler osv.
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2019 - 14:10 #2
brug en anden spilserver. det er netværket som lagger.
og kig på dette: https://portforward.com/fortnite/

du skal forwarde alle disse porte, for at spillet fungerer korrekt
Avatar billede Thomas Novice
15. juni 2019 - 21:49 #3
Går ud fra det er windows 10 du bruger.

Jeg havde samme problem så gik jeg ind og slog game mode fra i windows.

bare under Indstillinger og så gaming.

Håber det hjælper dig.

P.s husk at reboot efter det. :)