Avatar billede Kentoi Seniormester
09. juni 2019 - 17:11 Der er 5 kommentarer

n00b problemer

Jeg har fundet noget source kode som jeg forsøger at ville tilføje lidt til, men efter at jeg har åbnet source koden får jeg denne fejl:

The default XML namespace of the project must be the MSBuild XML namespace. If the project is authored in the MSBuild 2003 format, please add xmlns="http://schemas.microsoft.com/developer/msbuild/2003" to the <Project> element. If the project has been authored in the old 1.0 or 1.2 format, please convert it to MSBuild 2003 format.  C:\Users\valnu\Downloads\flysasClient-0.9.4\flysasClient-0.9.4\FlysasClient\FlysasClient.csproj

Hvad skal jeg gøre i dette tilfælde?
Avatar billede claes57 Ekspert
09. juni 2019 - 21:18 #1
det er nok noget gammelt kode, så det skal opdateret til minimum 2003 versionen før det kan køres, og du skal angive, at det kun er 2003 i projektet, så den ikke forsøger noget moderne.
Er det ikke smartere at finde ud af, hvad koden laver, og så genskrive det i din version inkl opdaterede kald?
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2019 - 17:12 #2
hvad developer tool bruger du ?
fejlmeddelelsen er vrøvl, fordi du bare kan lave det i notepad...
Avatar billede Kentoi Seniormester
10. juni 2019 - 22:10 #3
Visual Studio 2015
Avatar billede Kentoi Seniormester
10. juni 2019 - 22:14 #4
Koden er noget CLI som jeg gerne vil lave om så der er lidt grafisk interface på.
Avatar billede Kentoi Seniormester
17. juni 2019 - 10:18 #5
Jeg bruger nu Visual Code og når jeg trykker F5 så får jeg "Select enviroment". Der har jeg valgmulighed:

.NET Core
Node.js
PowerShell

Jeg vælger .NET, men der sker ikke noget.
Er der een der kan guide mig hvad jeg skal gøre nu?