Avatar billede lykke Praktikant
10. juni 2019 - 11:04 Der er 7 kommentarer

skærm flimrer

hej
jeg har købt et nyt spil men når jeg starter det flimrer skærmen bare, hvad kan det være?
Avatar billede Slater Ekspert
10. juni 2019 - 11:13 #1
Det er slet, slet, slet ikke nok information. Vi er ikke tankelæsere.

Hvilket spil? Hvilken computer/skærm? Og vigtigst: hvad mener du med flimrer? Kan du se spillet eller er det kun flimmer, og hvilken slags flimmer? Hvordan ser det ud? Har du kunne spille andre spil og er det kun det ene der er problemer med?
Avatar billede 450025 Ekspert
10. juni 2019 - 13:12 #2
Vi skal være tankelesere på dette Forum vi skal gjette hva Brukerne spør om dem vet det knapt selv? Det er helt normalt i dag. Hvorfor hjelpe til lidt selv dem vet ikke vi jobber helt Gratis?
Avatar billede 220661 Ekspert
10. juni 2019 - 13:44 #3
Enig med Slater.
Et skud herfra er at du har købt et spil som hardwaren i computeren ikke kan håndtere fordi den er for svag til det ny købte spil.
Avatar billede 450025 Ekspert
10. juni 2019 - 14:07 #4
#3 Men stakker vet jo ikke hva computeren inneholder, derfor er ditt en ny 500 SSDGB 16 GB Ram ta med 1 TB også eller kast spillet i søpla hva er billigst?
Avatar billede 220661 Ekspert
10. juni 2019 - 16:46 #5
#4 Mit bud er at grafik kort er for svagt. Der kan sagtens sidde en ssd i den og nok ram til at køre spillet.

Lykke prøv at gå ind på siden her https://www.systemrequirementslab.com/cyri og vælg det spil som du har der flimrer på listen. tryk på "can you run it" og se hvad resultatet bliver.
Avatar billede 450025 Ekspert
11. juni 2019 - 06:09 #6
#1 Jeg er så enig med Slater nok har masse tid å vi elsker oppdraget, burte vi ikke bruke en ny Tittel TRYLLEKUNSTNER folk som spør her får være mer spesefikk i sitt spørsmål.
Avatar billede Twillum Praktikant
11. juni 2019 - 11:45 #7
Prøv at google det og se om andre der spiller det også oplever det samme problem og om der er en løsning online specifikt om dette problem i forbindelse med spillet?