Avatar billede Tvilling2010 Novice
19. juni 2019 - 14:05 Der er 5 kommentarer

Spørgsmål om pc køb

Er efterhånden noget rusten i hardware køb.
Så er nedenstående nogenlunde kraftig og kan den køre fortnite flydende??

cpu:amd fx-4300 3,8 ghz (nyt)

bundkort:asus: m5a78l-m lx3 (nyt)

ssd:120 gb pny (ny)

extra hd:300 gb sata

ram: 2*8 gb kingston ddr3 ram dual

cpu køler: artic alpine 64 gt. (ny)

psu:500 wat: sl 500 plus (ny)

80 mm artic coling fan i bag. (ny)

grafikort: g force gtx 760 2 gb
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
19. juni 2019 - 15:12 #1
Anbefalede krav...

Operating System: Windows 7/8/10 64-bit.
Processor Core: i5 2.8 Ghz.
Memory: 8 GB RAM.
Video Card: Nvidia GTX 660 or AMD Radeon HD 7870 equivalent DX11 GPU.
Video Memory: 2 GB VRAM.

Så alt er fint. Amd cpu'en er ok vs I5.
Avatar billede milter Ekspert
19. juni 2019 - 20:06 #2
Jeg vil mene, grafikkortet befinder sig i den lave ende, især hvis du gerne vil bruge computeren til spil lidt mere end 12 måneder fremover. Kan du linke til computeren, så vi kan se resten, især prisen?

https://www.videocardbenchmark.net/gpu.php?gpu=geforce+gtx+760&id=2561
Avatar billede Tvilling2010 Novice
20. juni 2019 - 08:28 #3
Det er en brugt pc, og personen der sælger den har ikke skrevet mere
Avatar billede milter Ekspert
20. juni 2019 - 19:57 #4
Du skriver i dit spørgsmål: "Så er nedenstående nogenlunde kraftig og kan den køre fortnite flydende?".

Allerførst, nej, den er ikke kraftig i forhold til de nyeste gamere, selv dem i den billige ende. Og kan den køre Fortnite flydende" Jeg er ikke gamer, men så vidt jeg kan bedømme, kan du kun få den til at køre Fortnite flydende med lave indstillinger i FPS og opløsning.

Hvad skal du betale for den? Mit bud vil være, at du ikke må betale mere end max 2000 kr.,  hvis der er styresystem installeret (dvs. et lovligt Windows). Så har du en computer, som kan bruges til surfing og kontorprogrammer, men en gamer, det er det ikke.
Avatar billede Tvilling2010 Novice
20. januar 2020 - 17:36 #5
Undskyld takker

Jeg fandt en brugt Lenovo y520, som kørte ok fint.
Den har jeg så lige ødelagt i går....SUK