Avatar billede micanni1956 Novice
19. juni 2019 - 18:55 Der er 5 kommentarer

Msi gv62 7re bæebar

Her herinde så er den gal igen
Jeg købte denne bærbar jan 2018, og nu ønsker jeg at sælge den, og ville derfor bruge recover, det ville den ikke, men problemet er nu at nu vil den ikke starte normalt, men bliver ved med at starte og forsøge at reparere men det ender samme sted hvergang, hvad har jeg gjort galt.
Hilsen michael
Avatar billede poko1 Ekspert
19. juni 2019 - 19:20 #1
Tænd for Pc’en og så snart du ser den animerede cirkel, skal du slukke Pc’en ved at holde power inde til den slukker.
Dette gentager du 3 gange, eller indtil den skriver forbereder Reparation osv.
Nu skulle du få muligheden at kunne starte en reparation gå tilbage til tidligere eller vælge fejlsikret tilstand.
Det ser sådan ud!
https://ibb.co/MNwVz7W
Avatar billede Kinski Praktikant
19. juni 2019 - 21:18 #2
Her poko1
Tak for dit svar.
Det er netop det der er problemet, jeg kan ikke komme ud af forbereder reparation uanset hvad jeg vælger, den kører ligesom i ring nu og vil ikke starte på nogen af de 9 muligheder jeg har derinde
Hilsen michael
Avatar billede Kinski Praktikant
19. juni 2019 - 21:20 #3
Måtte lige starte en ny profil, havde glemt den gamle fra pointssystemet
Avatar billede 220661 Ekspert
19. juni 2019 - 21:25 #4
Fra anden pc kan du hente et installations medie du kan få den op at køre med
https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10
Du trykker på download værktøjet nu og vælger til en anden pc end den du sidder ved. Hent den version der passer til den syge pc. Du skal bruge en usb på 8 Gb (tror jeg) Der er vejledning på siden
Avatar billede poko1 Ekspert
19. juni 2019 - 21:47 #5
Hvis du geninstallerer Så husk at væge UEFI/USB Setup.
Jeg har selv en MSI.