Avatar billede Duborg Juniormester
20. juni 2019 - 09:34 Der er 3 kommentarer

Outlook auto signature, Adobe acrobat DC og Navision

problem: Outlook smider ikke automatisk signatur på mine emails, når jeg vil sender faktura som pdf via Navision.

Problemet opstår efter jeg har installeret Adobe acrobat DC og virker fint igen når jeg afinstallere det.

hvordan ændre jeg det ??

VH Kasper
20. juni 2019 - 11:45 #1
Hej
Har du tjekket hvilken driver Navision bruger til at danne pdf?? Jeg kan godt forestille mig at Adobe laver om på det når du installerer, så Navision bruger deres hvor den måske før at brugt Office / Outlook.

Men ud over det gæt så tror jeg at du vil få bedre hjælp i en Navision-gruppe eller en Adobe Acrobat-gruppe.

Med venlig hilsen
Birthe Lauridsen
Avatar billede Duborg Juniormester
20. juni 2019 - 15:35 #2
Navision-Gruppe mener du at jeg skulle oprette spørgsmålet under økonomiprogrammer??.

Adobe laver om på driverne? hmm det er bare mærkeligt at det kun er deres pro udgave der gør det for når jeg kun har Adobe reader (gratis-udgave) installeret så er der ikke noget problem tænker at den burde bruge de samme men har ikke tjekket det vil jeg prøve men tak for svaret.

VH Kasper
20. juni 2019 - 16:01 #3
Hej igen
Du bliver rigtig smidt rundt :-)
Adobe Reader har ikke nogen driver med til at danne dokumenter det har Pro.

Nogle programmer har med at sætte deres egne udgaver først, når man installerer. Det er ikke så de laver om på de andre drivere, kun at de sætter deres egen som standard. Jeg ved ikke om det kan tjekkes i Navision eller under Printere.

Mvh
Birthe Lauridsen