Avatar billede Caro Novice
20. juni 2019 - 22:07 Der er 4 kommentarer

Underlige udgående opkald

Hej :)

Har desværre fået det problem at jeg i morges modtog et opkald om at jeg havde haft ringet til en person 2 gange i løbet af morgenen. Problemet er bare at jeg ikke har haft ringet til personen eller nogen i løbet af den morgen . Har senere også modtaget et andet opkald fra et nummer jeg ikke kender hvor jeg valgte ikke at tage den fordi jeg tænkte det samme måtte være sket.

Så mit spørgsmål går på om der er tale om spoofing (googlede lidt rundt og fandt dette) eller om min mobil på nogen måde kan være hacket...

Hvis der er tale om spoofing hvad kan jeg i så fald gøre, for det er jo lidt træls at nogen misbruger ens nummer :/

Mvh Caroline :)
20. juni 2019 - 23:19 #1
har du prøvet www.ukendtnummer.dk
20. juni 2019 - 23:21 #2
pas på hvis de ringer https://www.ukendtenumre.dk/
Avatar billede rasmuso Seniormester
27. juli 2019 - 15:59 #3
Jeg har prøvet det samme!!!
Mange har ringet, fortalt jeg netop havde ringet til dem.
Har haft slukket telefonen haft SIM-kortet ude i en uge, da jeg atter sætte det i og tændte telefonen, var der flere på telefonsvareren der fortalte de netop var blevet ringet op!
Har fået nyt SIM-kort, skiftet selskab, intet hjælp!
Oister foreslog nyt nr... ØV!
Efter ca. 1/2 år er opkaldene aftaget væsentligt...

Held og lykke med 'kampen!!
Avatar billede Slettet bruger
27. juli 2019 - 23:01 #4
de er kun ude på at du ringer op for at finde ud af hvad det er for noget, og så havner du på en overtakseret forbindelse og mister tusindvis af kroner.

ring aldrig tilbage!