Avatar billede WHOM Juniormester
21. juni 2019 - 18:47 Der er 3 kommentarer

WordPress oversættelse med Avada Theme

Hej,

Jeg sidder og oversætter en Norsk Blogg og på bloggen er der meta data:
- By "navn"
- Read More
osv. osv.

Jeg har fået oversat det hele uden problemer, på næsten hele hjemmesiden, men
- By "navn" eller "skrevet af"
Vil ikke oversætte, selvom det er gemt og synkroniseret

Hvad gør jeg forkert?

Tillægsspørgsmål, er der nogen der kender til Avada oversættelse på Norsk?

Med venlig hilsen
Steffen H. L. Fonvig
Avatar billede stjans Guru
22. juni 2019 - 09:04 #1
Installer Loco Translate. Teksten kan ligge mange steder, herunder i plugins, WP selv, temaet m.v.. I Loco kan du søge tekst strenge - og så oversætte dem online.

Den tunge vej er POEdit - hvor du selv oversætter alle temaer, plugins m.v. og uploader filerne efterfølgende.

Til brug for flersprogede sider bruger jeg WPML
Avatar billede WHOM Juniormester
27. juni 2019 - 18:33 #2
Hej,

Ja det del har jeg styr på - det var ikke helt det jeg spurgte om.
Som skrevet har jeg fået oversat en stor del med loco translate , men nogle få vil ikke oversættes og jeg er sikker på det er den rette template (themet) og ikke et plugin jeg skal redigere..

Mvh.
Steffen Fonvig
Avatar billede Appel Praktikant
17. december 2019 - 12:24 #3
Hej Steffen, har du fundet en løsning? Jeg sidder med samme problem.
Mvh
Tine Appel