Avatar billede herberth Juniormester
22. juni 2019 - 23:46 Der er 1 kommentar

Database udfordring

Hej

Jeg har en funktion som fungere på mit gamle websted, men som jeg ikke kan til at fungere på mit nye. Det som skal flyttes er "blot" udregningen af hvilke tal der er i et navn.

Her er et link til hvordan det ser ud på det gamle:
http://netspirit.dk/new/?page=1849

Det skal flyttes til www.NetSpirit.club

Du er nok meget bedre end jeg til at komme med forslag til hvad sådan noget koster. Jeg har ingen ide om hvor svært det er og hvor lang tid det tager. Vil naturligvis hjælpe alt det jeg kan. Bare spørg her eller skriv til mig via brandtherbert@gmail.com
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2019 - 00:31 #1
det er nemmere end du tror.
eksporter hele databasen som komma-separeret tekstfil.
så kan du importere den i hvad som helst ny database.