Avatar billede vuske Seniormester
23. juni 2019 - 15:00 Der er 5 kommentarer

Problemer med microsoftkonto

Jeg får næsten daglig en besked på at der er problemer med min Microsoft konto - min kode til kontoen virker som den skal, hvordan kan jeg slippe for den besked næsten hver dag
Avatar billede poko1 Ekspert
23. juni 2019 - 15:36 #1
Prøv at højreklikke på denne PC. se efter nederst på siden om den er aktiveret?
Derpå Tryk på Windowstasten + I = Indstillinger Konto Se om du bliver bedt om At aktivere din Microsoft konto "Windows kræver din opmærksomhed"?
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2019 - 16:48 #2
Jeg får jævnligt den samme besked, uden at jeg har kunne rette noget,
Jeg tror det er en fejl hos Microsoft.
Avatar billede vuske Seniormester
24. juni 2019 - 10:58 #3
til poko 1 - det er aktiveret - jeg bliver ikke bedt om at aktivere din Microsoft konto "Windows kræver din opmærksomhed"?
Avatar billede poko1 Ekspert
24. juni 2019 - 12:36 #4
Prøv for en sikkerheds skyld at trykke på WindowsTasten + X  her vælges fanen Windows PowerShell (Admin)
Indsæt    Slmgr.vbs /dlv    og tryk på enter
Og du vil få vist de første 5 Cifre i din licens hvis den er ægte.
https://ibb.co/1dJnbS1
Avatar billede vuske Seniormester
24. juni 2019 - 12:56 #5
Ja, jeg får 5 tegn - om de vurderer det er rigtigt ved jeg ikke, men jeg betaler hvert år for min pakke