Avatar billede g4met11 Juniormester
26. juni 2019 - 15:00 Der er 6 kommentarer

Min skærm virker ikke

Når jeg tænder min pc er reagerer min second skærm ikke

Den tænder
og det er ikke en HDMI fejl for jeg har prøvet et andet HDMI
Hjælp!
Avatar billede ErikHg Ekspert
26. juni 2019 - 15:37 #1
Gå ind i Kontrolpanel>Udseende og personlige indstillinger>Skærm>Skærmopløsning

https://ibb.co/ZmrzDPJ

Billedet i linket er fra min egen pc, med Windows 7, og det kan godt være at det er anderledes ved f.eks. Windows 10.
Avatar billede g4met11 Juniormester
26. juni 2019 - 15:57 #2
der skete ikke noget udover at min skærm blinker
Avatar billede ErikHg Ekspert
26. juni 2019 - 16:17 #3
Er det noget den lige er begyndt på, eller har den gjort det in et stykke tid?
Hvis det er noget den lige er begyndt på, så prøv at rulle tilbage til et gendannelsespunkt lavet før problemet opstod.
Find evt. også grafikkortproducentens hjemmeside, og download nyeste grafikkortdriver der fra. Nu ved jeg jo ikke hvilken producent der er tale om.
Avatar billede g4met11 Juniormester
26. juni 2019 - 19:38 #4
lige begyndt
Avatar billede ErikHg Ekspert
26. juni 2019 - 20:47 #5
Så kan det stærkt anbefales at gendanne maskinen til sidste gendannelsespunkt, før problemet opstod!
Forhåbentlig har du sat maskinen til at lave gendannelsespunkter, for ellers er det rigtig surt.
Prøv som nævnt også, at downloade den nyeste driver fra producentens hjemmeside.
Avatar billede hjolsen Ekspert
26. juni 2019 - 21:35 #6
Da det er en extern skærm , har du afprøvet den på en anden PC ?