Avatar billede Caro Novice
28. juni 2019 - 20:46 Der er 9 kommentarer

Slå kommentarer fra?

Hej, er det muligt at slå kommentarer fra på Facebook? Har prøvet at følge den guide Facebook selv kommer med når man googler det, men det virker altså ikke ( der er ikke nogen valgmulighed der hedder 'slå kommentering fra' som de selv foreslår) er det fordi de har fjernet muligheden eller er det en fejl?
Avatar billede poko1 Ekspert
28. juni 2019 - 23:17 #1
Er det at slå notifikationer fra du mener?
https://ibb.co/S71G2bz
Avatar billede Slettet bruger
29. juni 2019 - 03:40 #2
Hvad jeg ved, så er det kun posts fra pages/grupper der kan slå kommentarer fra i opslag. Enkeltpersoner kan ikke. (fordi det svarer til at blokere alle dine venner)
Avatar billede Anders_M Novice
02. juli 2019 - 16:51 #3
I postens øverste højre hjørne er der en dropdown. Der er et ikon med streg over en klokke med teksten: Slå notifikationer fra for opslaget. Prøv at tryk på den.
Avatar billede MADOlsen Forsker
03. juli 2019 - 10:35 #4
#3 Det forhindrer jo ikke folk i at kommentere på opslaget.
Avatar billede Anders_M Novice
03. juli 2019 - 10:41 #5
#4 Nej det er nok mig der misforstod spørgsmålet. Jeg troede at det var for at man ikke fik konstant notifikationer fra et post som man ikke ønskede at følge længere. Men jeg kan godt se det du siger.
Avatar billede poko1 Ekspert
03. juli 2019 - 11:00 #6
Hvis det er et opslag som du har laver så kan du Jo bestemme hvem der skal kunne se og kommentere på det
Hvis du trykker venner undtaget så dukker der en liste med dine venner op hvor du kan markere hvem der ikke skal modtage det.
https://ibb.co/HLcVDvL
Avatar billede Caro Novice
03. juli 2019 - 22:56 #7
Tak alle sammen 👍 jeg droppede opslaget og fandt på noget andet :) men tak alle sammen:)))
Avatar billede poko1 Ekspert
03. juli 2019 - 23:11 #8
Så kan du vel bruge det til en anden gang?
Avatar billede Caro Novice
04. juli 2019 - 17:21 #9
Ja det kan jeg 👍 igen tak:)