Avatar billede grzona Ekspert
30. juni 2019 - 21:47 Der er 1 kommentar og
9 løsninger

spærret nemid

kan det virkeligt psaae at man via cpr nummer ikke kan få en øjeblikkelig imidlertidig kode til sin NemID, indtil man vendter på en ny? det kunne man da eller engang:-(
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2019 - 22:10 #1
nej. du skal vente på nyt papkort
Avatar billede grzona Ekspert
30. juni 2019 - 22:14 #2
irreterende. man kunne da ellers engang lige få et imderlitigt kode??
Avatar billede ErikHg Ekspert
30. juni 2019 - 22:22 #3
Jeg har lige fået besked fra Nets om, at der kun var tyve nøgler tilbage på mit NemID. Jeg synes, at det generelt går hurtigt før man modtager et nye nøglekort. Så jeg synes det virker underligt at du har brugt dem alle. Du må da have fået en oplysning om det når du har anvendt NemID.
Avatar billede grzona Ekspert
30. juni 2019 - 23:36 #4
jeg har omkring 80 nøgler. men mit NemID er bare spærret. der var engang man kunne bestille et imderlitidig kode på NemID .dk
Avatar billede claes57 Ekspert
01. juli 2019 - 08:27 #5
Når du får nyt pap, så, som det første, hent en nemid app til tlf/tablet og aktivér den. Så kande fremover logge på med fx fingeraftryk, og dit pap gemmer du, så det ikke kan misbruges af andre.
Avatar billede claes57 Ekspert
01. juli 2019 - 08:29 #6
Stavekontrol: kan du blev lavet om til kande
Avatar billede INK Ekspert
01. juli 2019 - 09:06 #7
Ifølge nemid’s hjemmeside, kan du få en ny kode i Borgerservice.
Avatar billede puren Ekspert
01. juli 2019 - 13:15 #8
Som ink siger kan man hente et nyt nemid på borgerservice men også i ens bank.

Og nej ikke det der fu*** app der er mindst 4 sikkerheds huller i den s en tråd på deepweb. Incl at man ikke må bruge den når man har rooted / jailbroken sin mobil

Og får jeg adgangskode til din mobil eger jeg sandsynligvis dit digitale liv da du jo sikkert er for doven til at indtaste din info når du skal logge ind med menid og når så siden beder mig bekræfte mig med app ja så har jeg jo din pin kode
Avatar billede ErikHg Ekspert
06. juli 2019 - 10:08 #9
Man kan ikke hente et nyt NEM ID i banken - men om det er muligt hos Borgerservice ved jeg ikke.
Avatar billede puren Ekspert
25. august 2019 - 19:24 #10
ErikHg >> var ikke klar over de havde ændret det