Avatar billede hanbeardo Praktikant
10. juli 2019 - 10:42 Der er 5 kommentarer

Popup med USB enhed ikke genkendt kommer HELE tiden frem

Jeg modtager hele tiden en popup der siger "usb enhed ikke genkendt.
- den sidste USB-enhed, der er tilsluttet denne computer, virker ikke korrekt og genkendes ikke af windows."

Når jeg går ind i enheds håndtering kan jeg se under 'andre enheder' at der popper en 'ukendt usb-enhed (anmodning om enhedsbeskrivelse mislykkedes) op. Under denne står der Driverfejl.
Den forsvinder igen med det samme og popper op et par sekunder efter igen.

Har prøvet at fjerne alle stik (mus, tastatur, headset) men det virker ikke.

Hjælp modtages med kys hånd.
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
10. juli 2019 - 11:20 #1
Kan du deaktivere den i enhedshåndtering?
Det burde stoppe loopet.
Avatar billede poko1 Ekspert
10. juli 2019 - 11:24 #2
Prøv At trykke på Windowstasten + X vælg Diskhåndtering og se om der er fejl på USB Stikket eller hvilken formfaktor det har.
Hvis det altså er Windows 10?
Avatar billede milter Ekspert
10. juli 2019 - 13:12 #3
I linket herunder er der flere forslag til løsning:

https://da.phhsnews.com/how-fix-usb-device-not-recognized-windows
Avatar billede hanbeardo Praktikant
10. juli 2019 - 17:08 #4
@Blød trafikant - Den kommer frem igen efter jeg fjerner den.

@Poko1 - Jeg kan kun se: min harddisk (c) - disk 0 partition 2 & en der hedder genoprettelse. de er alle tre med status 'i orden'

@milter -  jeg kigger på det senere, ville være fedt hvis løsning 1 virker.
Tak for hjælpen, skal nok opdatere.
Avatar billede 220661 Ekspert
10. juli 2019 - 20:10 #5
Har du en usb ekstern harddisk tilsluttet hele tiden?