Avatar billede huddie Professor
14. juli 2019 - 21:13 Der er 2 løsninger

Få mine sendte beskeder tilbage

Hej Eksperter!

Nu har jeg med succes delvist fået mine Microsoft Outlook mails med fra Windows 7 til Win 10, men det ser ud til at der kun er kommet dem jeg har modtaget med over.
Dog er min mappe ”sendt post” tom.  Så fik jeg besked på at jeg skulle synkronisere med serveren.

Hvordan gør jeg det?

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Huddie
14. juli 2019 - 22:01 #1
Hvis du ikke kan se ruden Mappeliste, skal du klikke på Mappeliste i menuen Gå til.
Peg på Send/modtag i menuen Funktioner, og klik derefter på Denne mappe (Microsoft Exchange Server) for at synkronisere en enkelt offlinemappe, eller klik på Send og modtag alt for at synkronisere alle offlinemapper.
i Outlook skal du klikke på Send/modtag, og derefter klikke på Send/modtag alt for at synkronisere alle offlinemapper.
Avatar billede claes57 Ekspert
15. juli 2019 - 10:54 #2
Microsoft og udbydere af mail-konti er ikke altid enige om sproget.
Så data fra mappen 'Sendt' kan ligge i fx 'Sent Items' - se på din konto online og ret/kopier data der - og send lige en mail fra outlook inden, så du på online-kontoen kan se, hvor outlook får dem placeret nu (det er den, du vil kopiere til på online-kontoen)