Avatar billede klavil Seniormester
18. juli 2019 - 12:35 Der er 7 kommentarer

chromecast audio bliver ved med at sige der er sket en fejl?

Som i overskriftet skriver Google Home at der er sket en fejl til allersidst i konfigurationen. Lige inden skriver den Tilsluttet og så kommer den anden meddelelse. Jeg hører fint lyden som den afspiller i mine højttalere.
Jeg har nu prøvet det med to telefoner og både 2,4 og 5 Ghz wifi, men det samme sker.
Jeg har holdt knappen inde på enheden for at nulstille den, heller intet hjalp.
Lukket home ned igen og igen valgt andet wifi, slået BT til og fra, ja er ved at være fortvivlet da den har virket før.
Jeg kan se under BT inden sidste konfiguration at jeg kan se enheden men den så forsvinder igen når konfigurationen skal afsluttes.
Nogen der har en ide om hvad der går galt
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2019 - 14:56 #1
byt-til-nyt?
Avatar billede klavil Seniormester
18. juli 2019 - 19:20 #3
Thomas: forstår ikke kommentaren?
Overgaard: har fulgt opsætningen men det hjælper ikke noget.
Den blinker hvidt som om den skal konfigureres men som skrevet så skriver den fejl lige efter den har skrevet Tilsluttet?
18. juli 2019 - 21:15 #4
prøv og se om din router blokere for acces
Avatar billede ole_madsen Ekspert
18. juli 2019 - 22:07 #5
Som jeg husker det, skal UPnP være slået til i routeren... - tjek om den er det.
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2019 - 08:16 #6
#1 - hvis du lige har købt den, og har problemer med den, så kunne det jo være, at der problemer med selve enheden - derfor ville jeg bytte den til en ny enhed...gør den samme her, så må der en fejl et andet sted.
Du kunne også prøve at sætte den op et andet sted for at se om det virker dér.

Som en hurtigt omgåelse af fejl på Router-Netværk kunne du prøve at dele din mobildata via din telefon (hotspot) og prøve at køre opsætningen på den måde.
Avatar billede klavil Seniormester
22. juli 2019 - 22:32 #7
den har fungeret med samme router før, men da jeg sjældent har brugt det og så endelig ville, fungere den ikke og gik derfor ind i Home på min telefon for at sætte den op.
Jeg har Chromecast som fungerer uipåklageligt