Avatar billede Maria Praktikant
26. juli 2019 - 11:18 Der er 2 kommentarer

Kan man oprette begivenheder på en Facebookside uden at de kommer frem på startsiden?

Jeg skal have oprettet en masse begivenheder på min arbejdsplads facebookside. Derfor vil jeg høre, om man kan gøre sådan, at de ikke kommer frem på sidens startside hver gang, så dem, der følger siden, ikke bliver bombardere med tusind begivenheder på en gang?

Men at de bare ligger sig under 'Begivenheder'.
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2019 - 17:06 #1
du vil oprette begivenheder der ikke bliver offentliggjort ?
det giver ingen mening, og derfor poster facebook dem
Avatar billede Maria Praktikant
26. juli 2019 - 19:43 #2
Jo de skal være offentliggjort, så man kan se dem, når man klikker ind under kommende begivenheder. Men jeg efterspørger, om man kan oprette begivenheder, uden at de automatisk bliver delt på forsiden/væggen?

Hvis jeg skal oprette 10 arrangementer på samme dag, er det jo træls, at facebooksidens væg bliver spammet med events. Giver det mening?