Avatar billede sorenzoo Juniormester
29. juli 2019 - 14:28 Der er 3 kommentarer

Facebook side inviter til email adresser?

Hej Hej.
Nu er vi endelig kommet med på bølgen, og har oprettet en Facebook side for vores firma, og ville jo allerhelst godt igang med at invitere alle vores eksisterende kunder, ca 800 til at synes om siden.
Er det muligt og på hvilken måde? Vi har jo deres email adresser, og vi kan godt sende til dem i Mailchimp, men findes der et værktøj på Facebook til det?
I gamle dage , som man jo siger, kunne man invitere via mail, men det findes ikke rigtigt mere..
Lad mig gerne høre.
Tak.
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2019 - 18:44 #1
nej. på facebook kan du kun sende til 20-30 stk på samme tid, og du skal klikke på hver eneste person der skal have beskeden. det kommer til at tage dig 1000 år

hvis dine kunder har gået med på betingelser at du må sende post, så må du.
ellers må du ikke, det er spam.
Avatar billede Bent Farver Praktikant
29. juli 2019 - 22:38 #2
Ja, det bliver nok en lidt mere curlet vej end du håber...

Som Sidwave er inde på så er det spam hvis du ikke har lov til at sende invitationen... Måske sender I allerede et nyhedsbrev ud? Så kunne det være et sted at ligge invitationen?

Held og lykke med det
Avatar billede Loui Praktikant
08. august 2019 - 16:57 #3
Det kan du desværre ikke, men jeg ser følgende to muligheder:

1# Send en mail ud såfremt du har deres tilladelse, hvor du beder dem om at synes godt om jeres side.
2# Upload listen med deres e-mails og lav en målrettet annonce mod dem, som iøvrigt også er en rigtig god mulighed for at lave mersalg.

Hvis du er venner med nogle af dine kunder på Facebook, så kan du invitere dem gennem din privatprofil.

Husk at likes ikke betyder det store, da det ca. kun er 1-2% af dine følgere, som vil se dine organiske opslag.

Held og lykke!