Avatar billede rebecca Novice
29. juli 2019 - 15:36 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Gamer pc

Min søn vil købe denne gamer pc er den okay eller er der nogen bedre bud??

Pc fra mm-vision
SPECIFIKATIONER
Intel® Core™ i9-9900K (Op til 5.0GHz) 8-kernet HT
Bemærk hele 8 kerner, 5GHz og HyperThreading
Corsair H100i Platinum RGB 240mm Vandkøling
Effektiv og vedligeholdelsesfri vandkøling med RGB
Asus Z390-P Prime bundkort
Et af de mest populære Z390 bundkort
Corsair 32GB DDR4-3000 RGB PRO RAM
Meget hurtige DDR4 RAM fra Corsair med RGB LED lys
Intel 660P 1000GB NVMe M.2 SSD
Bemærk NVMe SSD på hele 1TB.
Asus GeForce® RTX 2080 8GB GDDR6 Dual Grafikkort
Det helt nye RTX grafikkort.
Corsair Crystal 460X RGB VG-Edition
Monteret med hele 4 stk. Corsair LL120 RGB kølere
Corsair RM850x 850W 80plus gold strømforyning
En af de bedste på markedet. Modulær og semipassiv.
High Definition ALC887 Audio lydkort
8-kanals godt lydkort, velegnet til spil og musik
Corsair Lightning NODE PRO KIT monteret
4 stk. Corsair RGB LED lysskinner monteret
Mål : (HxDxW)
464 x 440 x 220mm

Strømforbrug:
Windows ca. 42 Watt / 3DMark ca. 220 Watt

Stik/forbindelser:
2 x USB 3.0 porte foran
6 x USB3.1 porte på bagsiden
1 x RJ45 ethernet gigabit port med LANGuard
1 x HDMI, 3 x Displayporte, 1 x USB-C
Avatar billede Slater Ekspert
29. juli 2019 - 15:57 #1
Jeg vil kalde den overkill umiddelbart. Naturligvis an på hvad han skal spille, i hvilken opløsning og fps, og om han skal streame og den slags samtidig.

Du skriver heller ingen pris på denne. Betyder det at sønneke er stenrig og penge ikke betyder noget, men han bare vil have det bedste der findes? I så fald ville jeg nok opgradere det 2080 til et 2080 Ti, men ellers fås der ikke meget bedre.
Avatar billede rebecca Novice
29. juli 2019 - 16:11 #2
Ja synes nu også den er lidt overkill😊men det er jo hans penge og har forklaret ham at han aldrig får de penge hjem igen som han giver for den.
Pc’en koster lige over 16 tusind kr
Avatar billede Slater Ekspert
29. juli 2019 - 16:37 #3
Ja, det er en lækker maskine, ingen tvivl om det. Og MM-Vision er et godt firma at handle med og ikke dyre. Så længe han ved hvad han gør, er det et fint køb. Men til gaming er en i9 altså penge ud af vinduet. Der er ingen spil der kan udnytte det, og kommer det sandsynligvis ikke i en del år.
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2019 - 18:41 #4
du kan bygge en pc for ca. 7-8000 som kan trække nyeste spil på max gfx
der er danske video på youtube der viser hvordan du samler en pc.

du kan få en gamer pc der kan trække nyeste spil på max, ved at købe en brugt der er ca 1-2 år gammel, på www.dba.dk - folk sælger deres gamle gamer pc, og de er ca. 50% værd af dette års nyeste model.

den pc der, er ren penge ud af vinduet som en skrev :)