Avatar billede Kulau Praktikant
01. august 2019 - 12:03 Der er 1 kommentar

office document imaging 2003

Hej, jeg har været nødsaget til at gendanne min windows 10, og  derefter  kan jeg ikke bruge min office ocr,  document imaging 2003 scannerprogram, jeg har brugt programmet i mange år, jeg bruger Microsoft office 2007 men efter programmerne er installeret igen skanner den godt nok dokumentet, og så kan jeg sende tekst til word, og redigere der  teksten kommer over i word, men hele teksten er over i venstre side af skærmen, og linierne og kolonnerne er væk er der nogen der har erfaring med office document imaging 2003
Avatar billede Slettet bruger
01. august 2019 - 13:11 #1
brug et grafikprogram med scan, såsom Photoshop, gimp osv.
dit scannerprogram er fra 2003, det er alt for gammelt, og din office også. der er inkompatibilitet.

hvis du scanner med et alm grafikprogram, så kan du bare importere billederne/tekster.

brug evt. den OSR scanner software der er beregnet til din scanner.