Avatar billede Henry Poulsen Mester
07. august 2019 - 22:51 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Autoriseret software

Licensshop. dk sælger Microsoft Office 2016 Professional Plus licens til kun 400,- kr. og lover garanti for at programmet og produktnøgle virker og er lovlig.
Er der nogen som har erfaring men Webshoppen og dens produkter ?
Avatar billede eurositi Ekspert
07. august 2019 - 22:54 #1
Kender dem ikke, men de får godt nok positive bedømmelser på Trustpilot:
https://dk.trustpilot.com/review/licensshop.dk
Avatar billede puren Ekspert
08. august 2019 - 00:10 #2
vend lige tilbage hvis du får erfaring med dem :)
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2019 - 01:15 #3
Hul i hovedet at betale for MS Office.
Libre office er gratis og kan åbne/skrive alle MS dokumenter.
Har brugt det siden MS 2010 kom, fordi der lavede de hele bruger interfacet om, og da jeg ikke kunne finde ud af et par enkle ting som følge af det, gad jeg ikke spilde tid på det mere.

Det er ikke en god ide at købe Office 2016.
MS afliver gamle versioner af Office, med windows opdateringer.
De vil have at du bliver 365 kunde, og de er ligeglade med beskidte metoder!
Avatar billede ErikHg Ekspert
08. august 2019 - 10:00 #4
#3
Du skriver om Microsoft: "De vil have at du bliver 365 kunde, og de er ligeglade med beskidte metoder!"
Det er viser bare at pengegriskheden hos MS stadig lever og har det godt, og det på kundernes bekostning.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. august 2019 - 10:27 #5
Jo men nu har Office 2016 en 10 års levetid, så 365 vil i mine øjne altid være en større pengemaskine end den installerede version. Og garanti for at den virker er bedre end med 365. Læste om en stort server nedbrud forleden der lukkede 365 helt ned.
Så skal jeg have en ny Microsoft Office når min 2010 udløber næste år bliver det IKKE 365 der overtager.
Avatar billede Henry Poulsen Mester
08. august 2019 - 12:12 #6
sidware
Jeg kender Libre Office, det er et glimrende tekst program.
Ved du om Regnearket også kan køre Excels VBA makro koder?
Avatar billede 220661 Ekspert
08. august 2019 - 14:21 #7
https://help.libreoffice.org/Common/Using_Microsoft_Office_and/da

Microsoft Office og LibreOffice kan ikke køre den samme makrokode. Microsoft Office bruger VBA-kode (Visual Basic for Applications), og LibreOffice bruger Basic-kode baseret på LibreOffice API-miljøet (Application Program Interface). Selv om programmeringssproget er det samme, er objekterne og metoderne forskellige.
Avatar billede Henry Poulsen Mester
17. august 2019 - 18:04 #8
Nu har jeg erfaring med Microsoft Office Professional Plus 2016 fra licensshop.dk.
Bestilte og betalte 400 kr. for 8 dage siden, og fik leveret ProduktKey  og download link pr. mail 30 minutter senere.
Efter installation  fejlede aktivering af Office pakken.
Men 10 min. efter min reklamation, kom en ny ProduktKey hvorefter installation og aktivering blev gennemført fuldautomatisk.
Nu har jeg prøvet programmerne i 8 dage, det kører bare.