Avatar billede kfd1602 Novice
08. august 2019 - 17:02 Der er 16 kommentarer

Låneberegner til hjemmeside

Jeg skal have udviklet og indsat en låneberegner på www.laantildig.dk (Wordpress).

Låneberegneren skal have en del forskellige muligheder for indtastning af oplysninger om lånet - og naturligvis efterfølgende lave beregning på de indtastede oplysninger. Funktionsmæssigt skal den kunne det samme som laaneberegneren.dk - når man trykker "Vis flere muligheder"

Designmæssigt skal den passe ind i det nuværende design jeg har på min side.

Jeg skal bruge en fast pris på opgaven der inkluderer alt, således at jeg efter opgaven er afsluttet har fået indsat en låneberegner på www.laantildig.dk efter ovenstående beskrivelse.
Avatar billede nopsen Ekspert
08. august 2019 - 18:00 #1
så vi skal støtte dig i at lokke udsatte sjæle til at oprette lån med AOP på over 700%?
glem det, og find et andet sted at reklamere!
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2019 - 18:10 #2
låneberegnere på andre sider, er lavet ved at de får oplysningerne fra kreditfirmaerne.
de tjener så penge ved at folk beslutter sig på beregneren, og tegner det lån de har valgt.

du kommer ingen vegne uden nogle aftaler med de firmaer du vil "beregne" for (du beregner intet, du får data af DEM)
Avatar billede acore Ekspert
08. august 2019 - 18:16 #3
Jeg tilbyder at lave det for 15000000 kr. Det lyder måske af meget, men med de renter, er den lynhurtigt tjent hjem ;)
Avatar billede kfd1602 Novice
08. august 2019 - 18:27 #4
Selve låneberegneren skal køre udenom disse aftaler.

Jeg har - ganske rigtigt- et feed på alle mine sider hvor lånudbyderne er listet og hvor man kan justere og få vist lån når man taster alder og lånebeløb ind. Dette skal der i opgaven ses bort fra.

Det skal udelukkende være en beregner - ikke koblet op på nogle aftaler eller lignende affiliate. Den skal regne de tal ud den besøgende selv skriver ind og komme ud med facit ud fra dette.
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2019 - 20:23 #5
det kommer der jo overhovedet ingenting ud af
Avatar billede kfd1602 Novice
08. august 2019 - 20:49 #6
Det er tænkt som en service til den besøgende. En service der bevirker at man bedre kan regne ud hvor stort et lånebeløb man vil være i stand til at betale tilbage samt andre relevante informationer.
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2019 - 21:56 #7
du skal nok regne med at et hjemmsidefirma vil tage ca. 10000 for denne opgave
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2019 - 07:58 #8
du må iøvrigt ikke lave den låneberegner uden aftale.
du putter kendte låneudbydere på din egen side, uden at du har en aftale og at de får noget ud af det. det er hetl ulovligt, og kaldes for snylteri
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2019 - 07:59 #9
jeg er musik producer: hvis jeg sætter store kendte pladeselskabers logoer på min hjemmeside, så er det ulovligt. same shit med din beregner
Avatar billede kfd1602 Novice
09. august 2019 - 08:15 #10
Du misforstår - igen......

De eneste låneudbydere der fremgår nu og efter låneberegneren er lavet på min side er igennem nordens førende afilliate netværk.

Det er jo helt forkert blot at diskutere om det er ulovligt.
Avatar billede Peter Kruse Mester
09. august 2019 - 09:11 #11
Hej.

Din request er noget som jeg med glæde kan opsætte for dig.

Kontakt mig her på siden for mere information, samt demo af mine tidligere kunder

Hilsen Peter Kruse

// Software developer at penguware.xyz
Avatar billede Bladex21 Praktikant
15. oktober 2019 - 13:20 #12
Jeg har lavet en del arbejde for https://ditnyelaan.dk/ og kan helt sikkert godt hjælpe.
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
23. oktober 2019 - 12:45 #13
På den allerførste beskrivelse ser jeg:
"Lånio indhenter tilbud fra flere banker! Låneeksempel: Lån på 50.000 kr. Mdl. ydelse 1.052 kr. med fast debitorrente på 10%. ÅOP: før skat på 10%. Samlede omkostninger. 13.107 kr. "
Her kræves måske lidt mere viden omkring ÅOP, før man lancerer siden?
Avatar billede kfd1602 Novice
23. oktober 2019 - 13:10 #14
Du er vist på den forkerte side, Den korrekte er www.laantildig.dk
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
23. oktober 2019 - 13:36 #15
Sorry!
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
23. oktober 2019 - 13:39 #16
Wow, du har mange med!! Tidligere i tråden var der bekymringer omkring licens/copyright/brug af navn/logo. Har du forholdt dig til det? Ved, at det er lidt off topic, men jeg tror, at vi er mange, som er nysgerrige på det.