Avatar billede mr_jay Mester
10. august 2019 - 07:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Discord vil ikke forbinde.

Discord vil ikke forbinde og det samme vil Microsofts kabale spil heller ikke. Er logget på microsoft kontoen. Alt andet har forbindelse. Så det virker lidt underligt. Nogen som kan fortælle mig hvorfor og hvad der skal ændres for at det virker igen?
Avatar billede mr_jay Mester
10. august 2019 - 09:09 #1
Fandt selv løsningen.
Avatar billede 220661 Ekspert
10. august 2019 - 09:18 #2
Skriv lige hvad du gjorde så andre kan bruge dine erfaringer med Discord :-)
Avatar billede mr_jay Mester
11. september 2019 - 12:18 #3
Hov havde da lige glemt det her. Det er fordi der autimatisk er flueben i "brug proxyserver..." Du kan se her, hvor jeg nu er så træt af, at skulle fjerne det flueben hver gang jeg starter min pc. https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1030029
Avatar billede 220661 Ekspert
11. september 2019 - 14:10 #4
Tak for tilbagemelding 😊