Avatar billede Jannickhess Professor
15. august 2019 - 00:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sanmsung Galaxy 10 plus app

Jeg vil meget gerne hente en foto app hvor i man selv kan stille på
Blænde, lukketid, iso med mere

Har i derude nogle forslag hvilken app man kan bruge
Og eventuelt nogle betalings app hvis de skulle være langt bedre
Avatar billede Slater Ekspert
15. august 2019 - 07:58 #1
Jeg bruger FV-5, det er ret godt og kan de ting - og kan også tage billeder i RAW-format for et meget lille beløb for pro-udgaven.
Avatar billede Jannickhess Professor
15. august 2019 - 11:18 #2
Tak skal du have Slater.

du/I er velkommen til at komme med andre forslag , til andre apps,
og/eller, programmer til Windows hvis det er muligt så gerne på Dansk.,

Dog har jeg selv en lille smule programmer der er på Engelsk.
Avatar billede Jannickhess Professor
16. november 2019 - 22:38 #3
Lukker spørgsmålet

Tak for hjælpen