Avatar billede MOOS Juniormester
17. august 2019 - 08:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fildeling

Vi har i vores virksomhed brug for at dele forholdsvis store filer med vore kunder (for store til at kunne sendes via mail). Mellem 10 og 20 brugere har behovet, men vi kunne eventuelt nøjes med at 2-3 brugere internt håndterede delingen.
Systemet skal gerne virke professionelt, være billigt og ikke mindst brugervenligt for både afsender og modtager.

Mvh Moos
Avatar billede claes57 Ekspert
17. august 2019 - 09:52 #1
har i onedrive? bare højreklik på en fil og vælg 'del' så kan man skrive navn på den/dem, der må se og pille i filen (hvis der fx er data, der udveksles) og sende linket til dem.
google drev og dropbox kan det tilsvarende - i dropbox kan du vælge mellem, om andre kun må se eller også redigere.
når 'sag' er afsluttet, så kan deling fjernes.
Avatar billede MOOS Juniormester
17. august 2019 - 11:45 #2
Vi kører desværre ikke Office 365, og har derfor ikke business OneDrive.
Google drev kræver vel ogsp business account for at køre centralt? Tilsvarende med Dropbox?
Avatar billede claes57 Ekspert
17. august 2019 - 12:20 #3
Avatar billede Slater Ekspert
17. august 2019 - 12:40 #4
Mine arbejdspladser har altid brugt https://wetransfer.com til den slags.
Avatar billede puren Ekspert
17. august 2019 - 18:18 #5
mega.nz her kan du vægle at dele bestemte filer eller en hel mappe... så er 50 GB i skyen

som pro kunde kan du også bestemme om hvor lang tid dit link skal virke