Avatar billede Driton Seniormester
20. august 2019 - 10:08 Der er 7 kommentarer

Disable screencapture

Er det muligt at forhindre folk i at tage screenshot programmeringmæssigt?
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. august 2019 - 10:50 #1
Screenshot af hvad? Skrivebord? Hjemmeside? Dokument?

Men generelt nej.
Avatar billede Driton Seniormester
20. august 2019 - 10:51 #2
Nej af spillet f.eks
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. august 2019 - 10:52 #3
Spillet???
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. august 2019 - 10:54 #4
Er det et spil du selv koder, er det muligt. Men det er jo bare at tage et billede af skärmen med mobilen.
Avatar billede Driton Seniormester
20. august 2019 - 11:27 #6
Det er ligemeget, bare så længe han ikke kan gøre det fra spillet af. Og ha koder det selv
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. august 2019 - 11:42 #7
Ser sort ud hvis du kigger på linket jeg sendte. Så först senere at det var i kategorien swift, deraf mine mange "märkelige" spörgsmål i starten.