Avatar billede joachim Novice
26. august 2019 - 14:06 Der er 3 kommentarer

min acer slukker pludseligt

Min 1 år gammel acer bærbar og den slukker nogle gange når jeg har taget den ud af stikket den lader fint op men nogle gange går den bare ud
Avatar billede INK Ekspert
26. august 2019 - 14:29 #1
Kunne være et sygt batteri. Den er jo stadig under garanti, så kontakt leverandøren.
Avatar billede puren Ekspert
26. august 2019 - 15:38 #2
Ink >> batteriet bliver betegnet som en sliddel... Ligesom dækket på en cykel

Men ink har nok ret i at batteriet er dårligt
Avatar billede ErikHg Ekspert
26. august 2019 - 19:00 #3
Har fundet dette på nettet:

Der er reklamationsret på batteri i 2år!
Nu har jeg så sat mig lidt ind i det, og kan  sige at der er faktisk reklamationsret på batterier. I  2år. Forhandleren kan ikke bare fraskrive sig  reklamationsretten bare frdi der´t er et batteri..  Fandt også lige et link på til tænks hjemmeside hvor  det står..  http://taenk.dk[...]