Avatar billede Guitarist Novice
28. august 2019 - 09:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Find billeder fra google

hej
Jeg sidder og skal til at lave en måde, hvorpå at excel importerer billeder fra google
Min tanke er f.eks. følgende

Navn                Billede
Braun p800      excel går ud og finder billede, der matcher teksten og indsætter

Vil det overhovedet kunne lade sig gøre?
Avatar billede claes57 Ekspert
28. august 2019 - 10:12 #1
du skal selv hente/vælge - hvis jeg søger på 'Braun p800' så starter billeder med en masse sliberondeller i korn 800.
Avatar billede Guitarist Novice
28. august 2019 - 10:22 #2
Ah ok.. mange tak for svar :) .. jeg må igang med den lange vej :)