Avatar billede Uvanga Ekspert
30. august 2019 - 19:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Opdatere skærmkort

Jeg forsøger at opdatere skærmkort Intel (R) UHD Graphics 620, da jeg får denne fejlmeddelelse:
Windows har stoppet enheden, da den har rapporteret fejl. (Kode 43)
Jeg har prøvet at opdatere, lykkes ikke. Jeg har prøvet at fjerne driver, og genstarte/geninstallere, lykkes heller ikke!
Problemet opstår ifb. at jeg vil dele skærm " Din PC kan ikke projicere på anden skærm. Prøv at geninstallere driver, eller brug et andet skærmkort"
Jeg har prøvet disse forslag, men intet lykkes.
Er der nogen der har en løsning på denne udfordring?
Avatar billede claes57 Ekspert
30. august 2019 - 20:12 #1
Ud fra https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1029898 så har du indlæst en ubrugelig grafikkort-driver, og ødelagt indstillinger (den er gået tilbage til basis)
Undlad at bruge den anden skærm med denne pc.
Klik i lup/søgefelt i bund venstre - skriv 'kontrolpanel'
Så kan du vælge en app, der hedder kontrolpanel, klik på den.
Heri er et punkt, der hedder Genoprettelse, og der kan du vælge 'Åbn Systemgendannelse' - klik på Næste i det nye vindue, og vælg et tidspunkt i listen, der er lige før, du fik pillet forkert.
Avatar billede Uvanga Ekspert
30. august 2019 - 23:22 #2
Tak for input.
Efter et par forsøg med at fjerne, geninstallere samt genstart lykkes opdatering via Intel's hjemmeside. Så nu kan jeg dele skærm med ekstern storskærm.