Avatar billede MB280SK Seniormester
05. september 2019 - 08:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lagersystem

Kære eksperter.
Er der een af jer der ligger inde med et simpelt lagersystem evt. i acces, som en fattig selvstændig evt. kan købe eller få hjælp til at udvikle.
Vi bruger lige i øjeblikket Excel til dette, men Excel er bestemt ikke det optimale program til det.
De koloner vi bruger i øjeblikket er:
Kat. Nr.    Beskrivelse    Vores Indkøbspris    Vores Salgspris    Bemærkning    Reol    Hylde    Kasse    På lager    Solgt    Købt    Dato køb    Dato salg    Beskrivelse
hver leverandør/mærke eller brand står på et ark/fane for sig.
Derudover skal man kunne søge på varenummer, dato for salg og leverandør/mærke eller brand.
Man skal selvfølgelig let kunne oprette nye numre med disse oplysninger. En mulighed for import at hele lister, semikolonseparerede tekstfiler.

~MB280SK
Avatar billede supertekst Ekspert
05. september 2019 - 08:22 #1
Hvor mange  varenr. er der tal om?
Avatar billede MB280SK Seniormester
05. september 2019 - 08:25 #2
Ca. 10.000 vare numre fordelt på 10 forskellige faner.
Avatar billede supertekst Ekspert
05. september 2019 - 09:03 #3
Ok - hvis interesseret i yderligere kan jeg kontaktes via www.supertekst-it.dk | Kontakt
så svarer jeg.
Avatar billede claes57 Ekspert
05. september 2019 - 18:56 #4
der er lavet en del i php (dvs som en hjemmeside) som du kan køre på en lokal server - de er lette at rette i, og der er mange, der kan hjælpe med det. Derudover kan det let skaleres op, og du har adgang fra alle enheder, der er på dit lokal-net (dvs også fra en ipad på lageret)
Google evt på "php stock management system"
Avatar billede MB280SK Seniormester
06. september 2019 - 07:03 #5
Godmorgen Claes57
Mange tak for tippet. Jeg tjekker med det samme.
Ha en dejlig dag.
:-)
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
02. oktober 2019 - 08:02 #6
En WP løsning
WooCommerce
WooCommerce POS plugin for direkte/fysisk salg også med stregkodelæser
WooCommerce ATUM plugin for lagerstyring også med flere muligheder for flere lagerlokationer mm.

har du både en webshop og fysiske forretninger/salgsteder. Vil det være det rette valg ...

Har lavet "et par stykker", så kontakt https://a3-seo.dk/ ved spørgsmål - jeg hjælper gerne ;-)

Glemte jeg at nævne, at ingen af omtalte plugins er betalingsplugins.