Avatar billede skalle Novice
06. september 2019 - 01:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Installer getid3() i PHP på Windows 10

Kære eksperter,

Hvordan skal jeg installere getid3() på windows 10? min PHP version er 7.3.8.

Jeg kan ikke finde en instruktion. Jeg er nybegynder i PHP og jeg vil lave et script som kan læse metadata fra mp3 filer og lægge disse ind i en SQL-tabel.

/Skalle
Avatar billede arne_v Ekspert
06. september 2019 - 02:22 #1
Har du proevet at downloade, udpakke og forsoege at goere det samme som i demo eksemplerne?
Avatar billede skalle Novice
06. september 2019 - 02:56 #2
Hej Arne_V

tak for anvisningen

ok jeg tror jeg har fanget det nu; at det er den her linie som jeg skal bruge for at anvende funktionaliteten:

[b]require_once('../getid3/getid3.php');[b]

Så indser jeg nu at jeg skal lære syntaksen til objekt orienteret php:) (jeg har kun set den sekventielle syntaks indtil nu)

/Skalle
Avatar billede arne_v Ekspert
06. september 2019 - 03:07 #3
Ja.

Stien skal muligvis tilrettes. Men ja.