Avatar billede JAR Juniormester
06. september 2019 - 09:08 Der er 3 kommentarer

PC-WIN 8.1 outlook ændret adgang

Hej kan nogen hjælpe / forklare
Der er sket følgende ændringer  når jeg tænder for min PC.

1)  Istedet for mit sædvanlige skrivebord får jeg en blå skærm med meddelsen  at min adgangskode er forkert-jeg har endnu ikke rørt ved en enestte tast !.
Jeg indtaster så mit login og bliver sendt til en ny side, se pkt. 2)

2) når jeg så er logget ind vises der info om en masse APPs og lign-omkring 11 skærmsider. Øverst på siden er det så muligt at logge ind (dog uden at skulle skrive adganskoden igen) herefter er mit skrivebord som det plejer

og så iøvrigt:
Jeg har slået automatisk opdatering fra utallige gange-men MICROSOFT slår det til  igen og igen og opdaterer som DE ønsker opdatereringer.
Har vi slet ingen kotrol over vor egen PC mere? ja jeg spør`bare!

med venlig hilsen
Jørn
Avatar billede ErikHg Ekspert
06. september 2019 - 10:50 #1
Jeg forstår ikke rigtig hvad du mener med Outlook.
Outlook er et mail-program, og Windows 8.1 er styresystemet.
Det virker meget mystisk. Prøv evt. at rulle tilbage til et systemgendannelsespunkt, fra før problemet opstod.
Der er sikkert nogle der er mere inde i disse ting end jeg, men det er da værd at forsøge.
Avatar billede JAR Juniormester
06. september 2019 - 12:14 #2
Jeg angav blot WIN 8.1 fordi jeg tit ser at der ofte
spørges til hvilket styresystem spørgeren bruger og fordi det kunne hænge  sammen med en WIN opdatering.
Avatar billede ErikHg Ekspert
06. september 2019 - 13:41 #3
Ok, så er jeg med :-)

Hvis du mener at der er tale om en opdatering, så prøv at fjerne denne.

Følg nedenstående link:

https://support.microsoft.com/da-dk/help/12373/windows-update-faq

Håber at det kan løse dit problem.