Avatar billede Slettet bruger
07. september 2019 - 17:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Data fra iPad til iPad

Jeg har en meget gammel iPad  (måske 2?) og tænker på, at købe en ny.
https://www.power.dk/tablets-og-tilbehoer/tablets/apple-ipad-wifi-32gb-silver-2018/p-884270/
Spørgsmålet er, hvordan får jeg alle mine aps over fra den gamle, til den nye?
Avatar billede Str1kez Seniormester
07. september 2019 - 18:10 #1
Altså på Iphones kan du vælge i starten (under opsætning af enheden) at smide alt dataen over fra en anden enhed. Tror jeg også man kan på Ipads, men er ikke sikker så du må ikke hænge mig op på det. Hvis man ikke kan, så må der lige være nogle andre der retter mig.
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2019 - 18:15 #2
Ok men jeg venter lige og ser, om der er nogen, som er mere sikker :-)
Avatar billede Str1kez Seniormester
07. september 2019 - 18:17 #3
Det er helt iorden, har du prøvet bare at google det? Der vil sikkert være en hel masse løsninger.
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2019 - 19:49 #4
Ja ok jeg søger på nettet. Tak for tippet. :-)
Avatar billede Str1kez Seniormester
07. september 2019 - 19:55 #5
Det var da så lidt :)
Avatar billede jthyge Mester
07. september 2019 - 21:06 #6
Hvis du bare bruger samme Apple ID til den nye ipad, sker det helt automatisk.

Det er en god ide at have en frisk sikkerhedskopi i iCloud inden du gør noget, så er du sikker på at du kan gendanne alt din data.
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2019 - 22:50 #7
Tak, men hvad sker der så med data på den gamle iPad, skal jeg nedlægge den først?