Avatar billede Jannickhess Professor
09. september 2019 - 10:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Overføre alt Data inkl Windows 10 til en anden intern HDD

Kan man overfører alt Data, fra en SSD til en Anden SSD.
Da der ikke er plads nok på den nuværende

Og hvordan er den nemmeste måde at gøre det på, hvis man altså kan
Avatar billede ErikHg Ekspert
09. september 2019 - 10:42 #1
Avatar billede poko1 Ekspert
09. september 2019 - 10:51 #2
Avatar billede 220661 Ekspert
06. december 2019 - 15:05 #3
Synes du ikke at  ErikHg og Poko1 fortjener et svar fra dig Jannick??

Din måde at behandle hjælperne på her på eksperten er ikke i orden.
Derfor springer jeg  også dine (nye) tråde over.
Kommer ikke til at hjælpe dig før du har ryddet op i dine mange åbne tråde. Har du fået løst problem i trådene, giv hjælperne fortjent den tilkendegivelse de fortjener.
Avatar billede Jannickhess Professor
06. december 2019 - 16:19 #4
Det er ordentligt stykke arbejde, at gennemgå alle de tidligere spørgsmål og svar.
Jeg har aldrig, på nogen måde svinet nogen herinde til, Det kommer jeg aldrig til

Sådan som jeg forstår nogle af reglerne herinde er at spørgeren beslutter hvilket svar, man bedst kan bruge, eller naturligvis flere af de svar man kan bruge, som løser ens problem,

Jeg vil føle at jeg er useriøs, hvis jeg siger 1000 tak for en hjælp, som ikke har løst mit problem, (Men flere er rigtigt gode til at lave tegninger, over hvordan at jeg skal gøre for at løse et problem, men ofte er det ikke i den rækkefølge de er skrevet i på siden, at jeg nødvendigvis svarer i. Jeg gennemlæser, lige de svar der er kommet, og ser lige hvilke der lige nu kan prøves af, jeg klikker ikke altid på de link der fører til deres tegninger, som de første (Jeg prøver virkelig ikke at være ubehøvlet, det er slet ikke min stil overhovedet.) - (Jeg er på førtidspension, så jeg er desværre ikke lige så hurtig, som jeg ellers gerne ville være, (og over 100 ubesvarede og ikke lukkede tråde, fra min side af er meget overvældende for mig. at få svaret på, og derefter få lukket, (Og ja det skulle jeg have gjort fra starten af,

Derfor beklager jeg meget (Og naturligvis siger jeg 1000 tak til alle der har bidraget med svar på mine spørgsmål. (Men ofte kan det tage mig meget lang tid at gennemgå problemet på computeren før at det er løst (Tidligere var jeg dagligt sammen med flere der kunne hjælpe mig fysisk ved min computer, den mulighed har jeg ikke haft de sidste 6 år desværre

Jeg ønsker jer alle en god Weekend.

mvh
Jannick
Avatar billede 220661 Ekspert
06. december 2019 - 17:01 #5
#4 Der er ingen der siger du skal lukke 100 spørgsmål på en dag.
Luk 5 spørgsmål for hvert nyt du stiller. så forsvinder listen lige pludselig.
God weekend til dig også :-)
Avatar billede Jannickhess Professor
12. december 2019 - 21:05 #6
1000 Tak for forslaget om at lukke 5 spørgsmål hver gang jeg åbner et nyt,
Det er en rigtig god idé

God dag til alle :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
13. december 2019 - 06:48 #7
I lige måde Jannick