Avatar billede teis Seniormester
09. september 2019 - 15:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kopier indhold og formatering

Hej

Jeg har brug for at cellerne i kolonnerne AX-BE altid er ens med cellerne i kolonnerne B-I. Det skal både være teksten der skal være ens, men også farven på cellen.

Så når jeg laver ændringer i nogle af cellerne i kolonne B-I så ændres det automastik i cellerne i kolonnerne AX-BE.

Så hvis jeg skriver "kaffe" i B2 og gør cellen grøn, så sker det samme i AX2.

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede Mads32 Ekspert
09. september 2019 - 16:17 #1
Avatar billede Jan K Ekspert
09. september 2019 - 20:33 #2
Hvis der ikke er tale om betinget formatering, altså hvis celle B2 med "kaffe" skal kunne blive en hvilken som helst farve, du vælger, er du nok nødt til at bruge vba, og det kræver at sammenhængen mellem B:I og AX:BE er kendt på forhånd.