Avatar billede Theduck Praktikant
11. september 2019 - 14:58 Der er 4 kommentarer

Give tekst en talværdi, detaljeret

Hej,

Jeg ønsker at lave et ark, som jeg kan bruge til en kostplan.

Jeg ønsker at lave en liste i a1 ark1 og ned, hvor man kan vælge mellem forskellige fødevarer. Dissse informationer henter jeg fra ark2.

Alt det fungere, men

Jeg ønsker at kunne kæde kalorier sammen med den valgte fødevarer.

Altså, når jeg vælger fx æble i a1 ark1 (fra min liste), fortæller den mig i b2 ark1, hvor mange kalorier der er i et æble.

På forhånd tak.
Avatar billede store-morten Ekspert
11. september 2019 - 17:12 #1
Hvis din liste indeholder kolonne A Æble kolonne B kalorier så kan Lopslag bruges.
Avatar billede Theduck Praktikant
11. september 2019 - 17:48 #2
Kan du ikke forkalrer det i detaljer?
Har du evt. en skabelon?
Avatar billede store-morten Ekspert
11. september 2019 - 17:51 #3
Jeg ønsker at lave en liste i a1 ark1 og ned, hvor man kan vælge mellem forskellige fødevarer. Dissse informationer henter jeg fra ark2.

Har du liste på ark2 over fødevare du kan vælge?