Avatar billede kato Praktikant
11. september 2019 - 19:15 Der er 4 kommentarer

Tilgå Gmail fra Unoeuro

Hej, er der nogen i dette forum som har unoeuro.dk og som har forsøgt at hente mails fra gmail via deres kontrolpanel. Jeg kan ikke få forbindelse til gmail uanset hvad jeg  gør. Har forsøgt Unoeuro support men ee siger problemet ligger hos gmail!
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
12. september 2019 - 09:04 #1
I din gmail, går du under indstillinger>Tjek mails fra andre konti: og følger vejledningen.

Du kan ligeledes indstille, at mails besvares fra somme adresse, som du modtog den. DVS. afsenderen ser den som besvaret fra den adresse han sendte til.
Avatar billede kato Praktikant
12. september 2019 - 09:16 #2
Hej, jeg skal ikke hente fra unoeuro til gmail. Men omvendt...
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
12. september 2019 - 09:23 #3
Sorry, der melder jeg pas!

Bruger det kun den anden vej, og fungerer helt perfekt.
Held og lykke - tror det bliver lidt bøvlet :-|
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
12. september 2019 - 09:25 #4
evt. kan du rette indstillingerne i din gmail. til vidersendelse til den konto du ønsker at modtage dem på.
Burde virke, men vil anbefale den anden vej ;-)