Avatar billede Asger8600 Novice
12. september 2019 - 19:19 Der er 6 kommentarer

Min 2 måneder gamle Asus Vivobook x412Fa kan ikke connected til internettet og skal have lader i for at starte.

I dag da jeg ankom til mit gymnasium, prøvede jeg at tænde min computer dette kunne jeg ikke og tænkte at den manglede strøm. Efter at jeg havdesatte til at lade i en time tager jeg den væk og prøver  at starte den igen. Dette ville den ikke. Jeg sætter nu den i stikket igen, nu starter den fint, men da jeg tænder den viser den at der er ingen internet's jeg kan connected til. Jeg tager laderstikket ud og den slukker med det samme. Hvad kan jeg gøre?

Hilsen Asger
Avatar billede 220661 Ekspert
12. september 2019 - 19:29 #1
Når du starter den op med lader på, hvor opladet er batteriet så?
Avatar billede Asger8600 Novice
12. september 2019 - 19:33 #2
84% og den går ikke højere op.
Avatar billede 220661 Ekspert
12. september 2019 - 19:42 #3
Det lyder jo så desværre som om du har et batteri problem :-(
Nogle computere kan ikke starte uden batteri og skal have et i for at køre med strømforsyning. Men om det er sådan lige med din ASUS ved jeg ikke. Jeg er ikke ekspert på dem. Poko1 som også er herinde har måske et svar hvis han kommer forbi
Avatar billede puren Ekspert
12. september 2019 - 22:37 #4
battri er klappet og dødt og sikkert slået fly mode til og derfor kan du ikke finde nogle wifis
Avatar billede poko1 Ekspert
13. september 2019 - 07:18 #5
Citat'  "Jeg tager laderstikket ud og den slukker med det samme. Hvad kan jeg gøre?"
Du gør brug af garantien.
https://ibb.co/SRNr0xx
Avatar billede 220661 Ekspert
13. september 2019 - 13:56 #6
#5 Enig!!