Avatar billede expnet Seniormester
13. september 2019 - 09:21 Der er 1 kommentar

hvordan for jeg tablen "spiller" til at jeg kan lytte inde i select

Hej Eksperter
Jeg vil høre om der er en venlig sjæl som kan forklare mig hvordan jeg få min spiller tabel til at fungere sådan at der hvor jeg har sat XX vil jeg gerne have den til at indlæse "spiller.Licensnr"

Håber der en som kan forklare mig hvordan eller guide mig i den rigtigt retning.
På forhånd tak.

SELECT
spiller.Licensnr,
Sum((hk.hScore + uk.uScore + ik.iScore + mk.mScore) / (hk.hIndgange + uk.uIndgange + ik.iIndgange + mk.mIndgange)) AS TotalSnit,
hk.hScore, uk.uScore, ik.iScore, mk.mScore, hk.hIndgange, uk.uIndgange, ik.iIndgange, mk.mIndgange FROM spiller,
( select sum(score1) As hScore, sum(indgange1) As hIndgange from lfd_hold_res as h where h.licensnr_hjemme = 'XX' and h.spil_type = '0' and h.saeson = '0' ) AS hk ,
( select sum(score2) As uScore, sum(indgange2) As uIndgange from lfd_hold_res as u where u.licensnr_ude = 'XX' and u.spil_type = '0' and u.saeson = '0' ) AS uk ,
( select sum(score) As iScore, sum(indgange) As iIndgange from lfd_indiv_res as i where i.spiller1 = 'XX' and i.spil_type = '0' and i.saeson = '1819' ) AS ik ,
( select sum(score) As mScore, sum(indgange) As mIndgange from lfd_manuel_res as m where m.Licensnr = 'XX' and m.spil_type = '0' and m.saeson = '0' ) AS mk
where spiller.aktiv_status <> 0 order by TotalSnit asc
Avatar billede expnet Seniormester
14. september 2019 - 03:50 #1
Det kan da ikke passe der ikk er en en der kan hjælpe