Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
13. september 2019 - 11:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

https://www.reddit.com/r/excel/

Jeg ved ikke om det her er off-topic, men nu forsøger jeg.

Når jeg går ind på ovennævnte adresse så dukker siden op, men efter et par sekunder bliver siden fuldstændig blank. Tidligere har jeg kunnet tilgå siden og læse og besvare spørgsmål uden problemer. Er der nogen der har en ide om, hvad jeg kan gøre?
Avatar billede INK Ekspert
13. september 2019 - 12:34 #1
Hvilken browser?
Hos mig virker det fint i Safari (Mac), Microsoft Edge og Google Chrome. I Chrome kom der dog et pop-up billede om jeg ville acceptere notifikationer. (mens dette var fremme var skærmen mørk).
Formoder du blot skal svare på dette spørgsmål, så virker det igen.
Hvis du har slået pop-up billeder fra, kan det være forklaringen.
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
13. september 2019 - 14:09 #2
Havde slået pop-up billeder fra.
Det ser ud til at virke nu, så tak for hjælpen.