Avatar billede Iz_Matt Praktikant
17. september 2019 - 12:28 Der er 2 kommentarer

NAT Type på mobilt bredbånd

jeg har over de sidste par dage sidet og kikket efter løsninger på at min NAT Type er 3 (strikt) da jeg er ved at være træt af at jeg ikke kan connecte ordenligt med folk når jeg spiller online FX gta V hvor det tar bogstaveligt 2 timer at få en fuld lobby til at lave heist også igår da jeg prøvede at hoste en lobby i uno for mig og mine mates men det kan jeg ikke Pga. min NAT type er strikt og jeg har nu prøvet tæt på 15 forskellige løsninger og der er intet der virker.
jeg har så idag ringet til min udbyder som sagde at de som jeg godt vidste køre på TDC's servere men at deres servere kun udbyder med NAT type 3 og der er intet de kan byde som er NAT type 2/1jeg har der efter haft fat i 3 for at høre dem om det fordi den abonoment jeg har er med meget data rimeligt billigt så det bliver svært at finde noget ordenligt hvor jeg bor til samme pris.
Pt. bor jeg på landet og jeg kan på ingen måde fastnet jeg kan kun få mobil bredbånd og lige nu er det bedste jeg har kunne få været 20 Mbps op/ned  så jeg vil lige høre dem af jer der har en bedre NAT type hvad internet har i og hvad udbyder er det fra.

mange tak på forhånd.
Avatar billede Iz_Matt Praktikant
17. september 2019 - 12:39 #1
for at uddybe hvad bredbånd jeg har så er det en 400 GB pr måned pakke fra telmore for 280 kr per måned og deres nedsætning er så minimal at jeg alligevel ikke kan mærke den hvor jeg bor derfor virkede den fri data pakke fra oister som et godt valg da den giver op til 1 Tb per måned før nedsætning og så enda billigere men da de køre på 3s' servere så er det ike en løsning da jeg jo fandt ud af at 3 sagde de heller ikke har andet en type 3
Avatar billede puren Ekspert
22. september 2019 - 12:44 #2
problemet er at du bruger mobilt bredbånd ingen løsning

søg er her på eskperten for en dyber forklaring